.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وعده احمدی نژاد برای حقوق کارمندان

رئیس‌جمهور از افزایش حداقل 20درصدی حقوق بازنشستگان و کارمندان از ابتدای سال 92 خبر داد.
 
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در پایان جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس درباره اینکه در طول ایام عید آیا بازدیدی از مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهید داشت و یا خیر گفت:‌انشالله چنین بازدیدی انجام خواهد شد و عزیزان در حال برنامه‌ریزی آن هستند.


همچنین رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال دیگری درباره مصوبات امروز جلسه هیئت دولت تصریح کرد: بر اساس مصوبه امروز جلسه هیئت دولت مقرر شد که حقوق تمام کارمندان و بازنشستگان دولت در سال آینده حداقل 20 درصد افزایش پیدا کند و همچنین مقرر شد تا چهارشنبه هفته جاری نیز تعطیل باشد و مدیران مجموعه‌ها و دستگاه‌های دولتی ساعت کاری را از اضافه‌کار کارمندان مستهلک کنند.


رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چه پیامی برای ملت ایران در سال جدید دارید، گفت: انشالله سال آینده سالی خوب و خوش برای ملت ایران خواهد بود و این ملت در سال آینده کار بزرگی خواهد کرد و تمام بداخلاقی‌ها را کنار خواهد زد.


همچنین رئیس‌جمهور با اشاره به واریز شدن هدایای خبرنگاران در آخرین چهارشنبه سال گفت:‌می‌توانید جزئیات آن را از آقای بقایی سؤال کنید. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 اسفند 1391
جناب آقای رئیس جمهور ، جهت اطلاع جنابعالی و همکاران عرض می کنم شورای انقلاب در سال 1359 مصوبه ای داده و 29 اسفند تا 4 فروردین هر سال را تعطیل رسمی اعلام کرده است . بنابراین 30 اسفند تعطیل بوده و نیازی به استهلاک از اضافه کاری نیست . لطف بفرمایید به آرشیو مصوبات مملکت مراجعه فرمایید . غرض اینکه آخر سالی لطف خاصی مبذول نفرمودید برادر!!!
نا شناس 28 اسفند 1391
برادرعزیز سال 30 روزه است حداقل به تقویم هم یک نگاهی بیندازید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.